למועצה המקומית קרית ארבע חברון דרושים\ות מנהל רכש אספקה וביטוחים |
||||||
למועצה המקומית קרית ארבע דרוש/ה מנהל רכש אספקה וביטוחים היקף משרה: 100% דרוג דרגה: 8-10 מינהלי כפיפות: לגזבר המועצה תחומי אחריות: · ניהול מצאי (אינוונטר) ברשות המקומית. · טיפול ברכש ואספקה תוך תיאום בין הצרכים לתקציב. · ניהול מו"מ עם ספקים, יצרנים וקבלנים. · ריכוז הצעות מחיר והגשתם לדיון ועדת רכש. · ריכוז ותיוק חוזים עם ספקים וקבלנים. · ניהול ביטוחי המועצה. · הכנת מפרט דרישות ביטוח לנכסים וציוד של הרשות. · ניהול מעקב תביעות לחברת הביטוח. · אחריות לתחזוקת בנין המועצה ותקינות הציוד והריהוט. · אחריות על נושא רישוי עסקים. · אחריות לנקיון חוצות · ניהול רכבי המועצה – רכש, רישוי וטיפולים. · ביצוע המטלות הנ"ל תוך שמירה על הנוהל התקין וטוהר המידות. דרישות התפקיד: · בעל תואר אקדמאי · ניסיון שלוש שנים לפחות ב-5 שנים האחרונות, בתחום הרכש הלוגיסטיקה ואמרכלות. · 3 שנות נסיון לפחות בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה. · ידע וכישורים בתחום הטכני · כושר ניהול משא ומתן עם ספקים וקבלנים · שפות – עברית שליטה מלאה בכתב ובע"פ, אנגלית - חלקית · יישומי המחשב – הכרות עם תוכנת OFFICE פרטים נוספים: חיים 02-0069506 המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד הצעת מועמדות יש לשלוח בצרוף דף קורות חיים ותעודות השכלה לדוא"ל shuly@kiryat4.org.il עד 9 לנובמבר 2017. |
||||||
|
||||||